Tuesday, March 19, 2013

သံုးပါးတစ္ဆူဘုရားအေၾကာင္း

သံုးပါးတစ္ဆူဘုရားအေၾကာင္း

ေလာကမွာအေဖက သားထက္ၾကီးၿမတ္သကဲ့သို႕ ခမည္းေတာ္ဘုရားက သားေတာ္ေယရႈထက္ၾကီးၿမတ္သည္ မဟုတ္ပါလား ?
သံုးပါးတစ္ဆူဘုရားအေၾကာင္းကို ထပ္မံရွင္းၿပလိုပါသည္။ လူ႕အၿမင္ ၿဖင့္ၾကည့္လွ်င္ ပုဂိၢဳလ္တစ္ဦးတည္းက သံုးေယာက္ ထင္ရွားသည္ဆိုသည္မွာ နားမလည္ ႏိုင္ပါ။ အၿခားဘာသာမ်ားတို႕တြင္လည္း ဤကဲ့သို႕သြန္သင္မႈမ်ိဳး မရွိပါ။ သံုးပါးတစ္ဆူ လံုးသည္ တန္ခိုးတူ၊ အဆင့္အတန္းတူ၊ အခြင့္အာဏာတူၾကေသာ္လည္း လုပ္ေဆာင္ သည့္တာဝန္မ်ားကေတာ့ ကြဲၿပားၾကပါသည္။
ခမည္းေတာ္ဘုရားသည္ ၾကံစည္ေသာသူၿဖစ္ပါသည္၊ သားေတာ္ဘုရားသည္ လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္သူႏွင့္ သရုပ္ေဆာင္သူ ၿဖစ္ၿပီး၊ သန္႕ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ ဘုရားသည္ တန္ခိုးအစြမ္းကိုေပးေသာသူ ၿဖစ္ပါသည္။ ဖန္ဆင္းၿခင္း၊ လူတို႕ကို ကယ္တင္ၿခင္းမွ စ၍ အရာအားလံုးတို႕ကို ပုဂိၢဳလ္သံုးပါးလံုး တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးကာ အတူတကြဆံုးၿဖတ္ခ်က္ခ်ၿပီးမွ အတူတကြ လုပ္ေဆာင္ေလ့ ရွိပါသည္။ အၿပန္အလွန္ ေလးစားမႈလည္းရွိပါသည္။
သားေတာ္ေယရႈဘုရားက စီမံကိန္းအားလံုးကို လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္သူ ၿဖစ္ေသာ္လည္း ေယရႈ၏သက္ေတာ္စဥ္ ကိုေလ့လာၾကည့္ပါက မည္သည့္အမႈကိုမဆို ခမည္းေတာ္ဘုရား၏ ခြင့္ၿပဳခ်က္မရဘဲ မလုပ္ေဆာင္သကဲ့သို႕၊ သန္႕ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားထံမွ တန္ခိုးကို မခံရမၿခင္းလည္း မည္သည့္အမႈကိုမွ်မၿပဳပါ။ သက္ေတာ္သံုးဆယ္ခန္႕တြင္ အမႈေတာ္ကို စတင္ထမ္းေဆာင္ရန္ ခမည္းေတာ္ဘုရား ထံတြင္ အခြင့္ေတာင္းခံခဲ့ၿပီး သန္႕ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရား၏ တန္ခိုးကိုခံယူၿပီးမွ အမႈေတာ္ကို စတင္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ပါသည္။
ဘုရားသခင္က ငါတို႕ႏွင့္ တညီတသ႑ာန္တည္း လူကိုဖန္ဆင္းၾကစို႕ဟု သံုးပါးတစ္ဆူဘုရားက ဆိုခဲ့ေသာ္လည္း အမွန္တကယ္လက္ေတြ႕ ကြင္းဆင္း လုပ္ေဆာင္သူမွာ ေယရႈၿဖစ္ပါသည္။ (က ၁း၂၆) ထို႕ေၾကာင့္ က်မ္းစာက ေယရႈသည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႕ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏၊ ဖန္ဆင္းၿခင္းႏွင့္ ကင္းလြတ္လ်က္ ၿဖစ္ေသာအရာ တစ္စံုတစ္ခုမွ်မရွိ ဟု (ေယာ ၁း၃) ဆိုခဲ့ၿပီး ေယရႈဘုရားသည္ လူ႕ဇာတိကို ခံယူခဲ့ေၾကာင္း (ေယာ ၁း ၁၄) ေဖၚၿပထားပါသည္။ ခမည္းေတာ္သည္ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူ၏ဟူ၍၄င္း သန္႕ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏ ဟူ၍၄င္း သီးသန္႕ အမည္နာမၿဖင့္ ေဖၚၿပထားၿခင္းမရွိပါ။
ဆက္လက္ၿပီး က်မ္းစာက ထိုသားေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ေပၚေၿမၾကီးေပၚမွာ ရွိသမွ်ေသာရူပအရာ၊ အရူပအရာ၊ ရာဇပလႅင္ ၿဖစ္ေစ၊ အစိုးရၿခင္းတန္ခိုးၿဖစ္ေစ၊ အထြဋ္အၿမတ္ၿဖစ္ေစ၊ အာဏာစက္ၿဖစ္ေစ၊ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႕ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ထိုသခင္ အားၿဖင့္၄င္း၊ ထိုသခင္အဘို႕အလို႕ငွါ၄င္း၊ ခပ္သိမ္းေသာ အရာတို႕သည္ ဖန္ဆင္းလ်က္ၿဖစ္ၾက၏။ (ေကာ ၁း၁၆) ဆိုထားပါသည္။ အစိုးရၿခင္းတန္ခိုး၊ အထြဋ္အၿမတ္၊ အာဏာစက္တို႕ဆိုသည္မွာ ေကာင္းကင္တမန္မ်ားကို ဆိုၿခင္းၿဖစ္၍ ေကာင္းကင္တမန္မ်ားကို လည္း ေယရႈကပဲဖန္ဆင္းထားပါသည္။
အထက္ပါက်မ္းပိုဒ္အရ ေယရႈအဘို႕အလို႕ငွါသာ ဖန္ဆင္းထားၿခင္းၿဖစ္လို႕ ဖန္ဆင္းခံအရာအားလံုးကလည္း ေယရႈကိုပဲ ၿမင္ခြင့္ ရရွိၾကၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့့္ ခမည္းေတာ္ဘုရားကို အဘယ္သူမွ် မၿမင္စဘူး ဟု (ေယာ ၁း၁၈) ဆိုထားပါသည္။ ခမည္းေတာ္ကို ၿမင္ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းေသာ ဖိလိပၸဳအားေယရႈက ၿပန္ေၿပာပံုမွာ ငါ့ကိုၿမင္လွ်င္ ခမည္းေတာ္ကိုၿမင္တာနဲ႕အတူတူပဲ၊ ဖန္ဆင္း ခံသတၱဝါ အားလံုးက ဘုရားႏွင့္ပတ္သက္လို႕ အၿမင့္ဆံုးၿမင္ႏိုင္တာငါပဲ၊ ‘ဒါေၾကာင့္ ခမည္းေတာ္ကို ၿမင္ဖို႕ငါ့ကို အဘယ့္ေၾကာင့္ အခြင့္ေတာင္းရတာလဲဟု ေယရႈၿပန္ေၿပာခဲ့ပါသည္။
(ေယာ ၁၄း၉-၁၀) (၁ တိ ၆း၁၆)
ေယရႈက ငါသည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တလံုးတဝတည္းၿဖစ္ေတာ္မူ၏ ဟု မိန္႕ေတာ္မူ၏။ (ေယာ ၁၀း၃၀) ထိုတလံုးတဝတည္း ဆိုသည့္ စကားသည္ မူရင္းက်မ္းစကားအရ အရည္အခ်င္းတူ၊ အခြင့္တန္ခိုးတူ၊ အဆင့္အတန္း တူၿခင္းကို ေဖၚၿပၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ ေလာကတြင္ အေဖကသားထက္ ၾကီးၿမတ္သည္မွန္ေသာ္လည္း သံုးပါးတစ္ဆူ ဘုရားတြင္ ထိုသို႕အဓိပၸါယ္ မရွိပါ။ သမၼာက်မ္းစာ ေတာ္ၿမတ္တြင္ ခမည္းေတာ္ဘုရား၏ အမည္နာမကို အကၡရာစာလံုး အၾကီးႏွင့္သံုးသကဲ့သို႕ သားေတာ္ ေယရႈဘုရားကိုလည္း အဆင့္အတန္းတူညီမႈအေနၿဖင့္ အကၡရာစာလံုးအၾကီးၿဖင့္သာ သံုးထားပါသည္။ ေလာကႏွင့္ မတူညီေသာသေဘာကို လူတို႕သိရွိရန္အတြက္ က်မ္းစာေတာ္ၿမတ္တြင္ ေယရႈကို မိမိ၌ တစ္ပါးတည္းေသာသားေတာ္ ဟု သံုးထားၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။ တနည္းအားၿဖင့္ ေယရႈႏွင့္တူေသာ သားေတာ္ဆိုသည့္ အမည္နာမ စၾကာဝဌာၾကီးတြင္ လံုးဝမရွိဟု ဆိုၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ လူသားဂုဏ္ႏွင့္ မစပ္ဆိုင္ပါ။ ထိုေၾကာင့္ ေယရႈက ငါသည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တစ္လံုးတဝတည္းဟု ဆိုၿခင္းၿဖစ္ၿပီး ခမည္းေတာ္ထက္ အနည္းငယ္နိမ့္ေသာ ဘုရားငယ္လည္း မဟုတ္ပါ။
အရာအားလံုးကို ေယရႈဖန္ဆင္းသကဲ့သို႕ အရာအားလံုးကိုလည္း ေယရႈ ထိန္းခ်ဳပ္ထားကာ အရားအားလံုးတို႕သည္လည္း ေယရႈ၏ စီရင္ၿခင္းလက္ေအာက္ တြင္သာ ရွိၾကပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ၿမတ္ထဲတြင္  သခင္ဟူေသာ အမည္နာမသည္ ေယရႈဘုရားကိုသာ အဓိကရည္ညႊန္းထားၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။ ေယရႈသည္ သခင္ၿဖစ္က ကြ်ႏု္ပ္တို႕အားလံုးတို႕သည္ အသက္ရွင္ၿခင္းႏွင့္ ေသၿခင္းကို အစိုးရသည့္ သခင္ေယရႈ၏ လက္ေတာ္ေအာက္မွ ကြ်န္မ်ားၿဖစ္ၾကပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈ၏ အမိန္႕ေတာ္ကို အၾကြင္းမဲ့ နာခံလ်က္၊ ေန႕စဥ္အသက္ရွင္ခြင့္ရၿခင္း အတြက္ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းရေပမည္။         ငါသည္ ခမည္းေတာ္ကိုေတာင္း၍ သန္႕ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားအား သင္တို႕ႏွင့္ အစဥ္မၿပတ္တည္ေနေစၿခင္းငွါ သင္တို႕အား ေပးေတာ္မူမည္ဟု ေယရႈက ဆိုခဲ့ပါသည္။ (ေယာ ၁၄း၁၆) ထို႕ေၾကာင့္ သန္႕ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ ဘုရားအား ခမည္းေတာ္ထံမွ အကြ်ႏု္ပ္တို႕အေပၚသို႕ တိုက္ရိုက္ေစလႊတ္မည္ဟု သိရွိရပါသည္။ သန္႕ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားသည္ သမၼာတရားကို သြန္သင္ ၿပသဖို႕ႏွင့္ ေယရႈဘုရား၏ ဘုန္းေတာ္ကိုထင္ရွားေစဖို႕ရန္ ၾကြဆင္းလာၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ (ေယာ ၁၆း၁၃-၁၄) သန္႕ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားသည္ သံုးပါးတစ္ဆူဘုရားတြင္ တတိယ ေၿမာက္ပုဂိၢဳလ္ၿဖစ္ပါသည္။
ေယရႈဘုရားက ငါသည္ ေလာကသို႕ျြကဆင္းလာရၿခင္းသည္ ငါ့ခမည္းေတာ္ ၏ အလိုကို ၿပည့္စံုေစဖို႕ဟု ႏွိမ့္ခ်စြာ ဆိုခဲ့သကဲ့သို႕ ကြ်ႏု္ပ္တို႕အားလံုးတို႕သည္လည္း မိမိဘုန္းအသေရအတြက္ထက္ ဘုရား၏ ဘုန္းထင္ရွားဖို႕ရန္အတြက္သာ အသက္ရွင္ၾက ရေပမည္။ ထိုသို႕ ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းထင္ရွားႏိုင္ရန္အတြက္ သန္႕ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ ေယရႈဘုရား၏ သက္ေသခံေကာင္းမ်ား အၿဖစ္ ေလာကၾကီးတြင္ အသက္ရွင္ၾကရမည္ ၿဖစ္ေပသည္။ (တ ၁း၅၊ ၈)


ခ်ိဳ႔တဲ့မႈမ်ား

 
ေမြးရာပါ ကိုယ္အဂၤါစံုလင္စြာမပါသည့္ကေလးငယ္မ်ားႏွင့္ မသန္စြမ္းသူ မ်ားကို ဘုရားက အဘယ့္ေၾကာင့္ ဖန္ဆင္းသနည္း?
ဘုရားရွင္သည္ ျပည့္စံုေသာ ဘ၀ျဖင့္ ဖန္ဆင္းခဲ့ေသာ္လည္း ဘုရားကို ပုန္ကန္ေသာ အက်ိဳးတရားမွ တရားစာေရ၊ ဘုရားစာေရ ဆိုေသာ က်ိန္ျခင္းမွ အို၊ နာ၊ ေသျခင္း တို႔ုျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသည္ ထို႔ေၾကာင့္ ယေန႔ျမင္ေတြ႔ေနရေသာ အရာတို႔သည္ အက်ိဳးဆက္ပင္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အေၾကာင္းတရား မနာခံျခင္းကို ဦးစာေအာက္ေမ့ကာ ေနာင္တရက်ပါစို႔…
ဘုရားသည္ အရာအားလံုးကို အေကာင္းဆံုးႏွင့္ အေကာင္းအတြက္သာ ဘုရား၏ဘုန္းေတာ္ထင္ရွားရန္ ဖန္ဆင္းထားၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။ ငွက္မ်ားက ပ်ံသန္းေတးသီၿခင္းၿဖင့္၄င္း၊ ငါးမ်ားက ကူးခတ္ ေဆာ့ကစားၿခင္းၿဖင့္၄င္း၊ ဘုရားဖန္ဆင္း ေသာလက္ရာ တို႕ကို တာဝန္ေက်ပြန္စြာ အလွဆင္ေနၾကပါသည္။ သို႕ေသာ္ ဘုရားဖန္ဆင္းေတာ္မူသမွ်ကို ဖ်က္စီးေသာသူႏွစ္ဦး ရွိပါသည္။ ထိုသူတို႕မွာ စာတန္ႏွင့္ လူသားမ်ားတို႕ ၿဖစ္ၾကပါသည္။ စာတန္ႏွင့္ လူတို႕ၿပဳခဲ့ေသာ ဆိုးက်ိဳးမ်ား၏ အၿပစ္အက်ိဳးဆက္မ်ားေၾကာင့္ ထိုသို႕ၿဖစ္ရၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ကိုယ္လက္ အဂၤါစံုလင္စြာရွိေသာ လူေကာင္းမ်ားထက္ အစြမ္းမ်ားစြာထက္ေသာ၊ စိတ္ခ်မ္းသာေသာ၊ ၾကြယ္ဝ ခ်မ္းသာေသာ၊ မသန္စြမ္းသူမ်ား ေလာကတြင္ မ်ားစြာရွိေနပါသည္။ ဘုရားသည္ တရားပါသည္။


ဒါ၀င္သီအိုရီ

ဖန္ဆင္းၿခင္းကို လက္မခံေသာဒါဝင္၏ ဆင့္ကဲေၿပာင္းလဲၿခင္းသီအိုရီကို သင္ဘယ္လိုၿမင္ပါသလဲ?
မင္းသမီးေလးကို ကယ္တင္ခဲ့ေသာေမ်ာက္ကေလးအား နတ္သမီးက ေရႊမင္းသားေလးအၿဖစ္ ေၿပာင္းလဲ ေပးလိုက္ၿပီး မင္းသမီးႏွင့္ ညားသြားေလသတည္း ဆိုသည့္အေၾကာင္းကို ငယ္စဥ္က ပံုၿပင္အေနၿဖင့္ၾကားသိခဲ့ရေပမည့္ ယေန႕ လူမ်ားတို႕ႏွင့္ ေဆြးေႏြးေသာအခါ ထိုေမ်ာက္ေလးသည္အမွန္တကယ္ မင္းသားေလး ၿဖစ္သြားေၾကာင္း သက္ေသၿပလ်က္လက္ခံ ယံုၾကည္ပါမွ သူတို႕က လူရာသြင္းသတည္း။ ထို႕ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ သူတို႕ႏွင့္ ေဆြးေႏြးရာတြင္ သဟဇာတမၿဖစ္ႏိုင္ရၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္က အတန္းထဲတြင္ သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ အၿငင္းပြါးမႈတစ္ခု ၿဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္က လူသည္ ဘုရားထံက ဆင္းသက္လာေသာ ဘုရားမ်ိဳးၿဖစ္သည္ဟုဆိုၿပီး သူငယ္ခ်င္းက လူသည္ေမ်ာက္က ဆင္းသက္လာသည့္ ေမ်ာက္မ်ိဳး ၿဖစ္သည္ဟု ဆိုပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကသူ႕ကို လူသည္ ဘုရားမ်ိဳး ၿဖစ္ေၾကာင္းရွင္းၿပ၍ မရသည့္အဆံုး သူ႕ကို ကြ်န္ေတာ္က ]လူဟာေမ်ာက္က ဆင္းသက္ လာတယ္ဆိုတာကို မင္းကယံုလို႕ အခုမင္းက ေမ်ာက္ရုပ္ေပါက္ေနၿပီး တိရိစၦာန္စိတ္ပါ ဝင္ေနတာ} ဟုလည္းဆိုေရာ သူကမခံဘူး ကြ်န္ေတာ့ကိုၿပန္ ရန္ေတြ႕ပါသည္။ သူကအဲဒီလိုယံုၾကည္လို႕ အဲဒီလိုလိုက္ေၿပာ ၿပန္ေတာ့လည္း စိတ္ဆိုးၿပန္ဆိုေတာ့ ေၾကာင္းက်ိဳးမညီတဲ့ ယံုၾကည္မႈေလးၿဖစ္ေၾကာင္းကို ေၿပာၿပရၿခင္းပါ။ ေမ်ာက္ကေမ်ာက္၊ လူကလူသာၿဖစ္ၿပီး ေမ်ာက္မွလူၿဖစ္ရိုးမွန္က တိရိစၦာန္ရံုမွေမ်ာက္မ်ား ေလွာင္အိမ္တြင္း ၾကာရွည္စြာေနထိုင္ကာ ေသသာေသသြားၾကသည္၊ လူအၿဖစ္သို႕ တၿဖည္းၿဖည္း ေၿပာင္းလဲလာေသာသမိုင္း လံုးဝမရွိပါ။
 

ဖန္ဆင္းရွင္ကိုသိႏိုင္သည္


ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရား ရွိေၾကာင္းကို သင္မည္ကဲ့သို႕သက္ေသၿပမည္နည္း? ဤစၾကာဝဠာၾကီးသည္ပင္ ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရားရွိေၾကာင္း သက္ေသၿဖစ္ ပါသည္။ ပန္ခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကိုၾကည့္ၿပီး ေရးဆြဲသူ ကိုၿမင္မွယံုမည္ဆိုၿခင္းထက္ ထိုပန္းခ်ီကားသည္ပင္ ေရးဆြဲသူရွိေၾကာင္း ထို႕ထက္ခိုင္လံုေသာ သက္ေသမရွိပါ။ စၾကာဝဠာတည္ရွိ ေနရၿခင္း၏အေၾကာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ လူတို႕ၾကားတြင္ ဆိုၾကေသာ အခ်က္သံုးခ်က္ရွိပါသည္။ ပထမအခ်က္ ဤစၾကာဝဠာၾကီးသည္ ကာလအစဥ္အဆက္ တည္ရွိေနေသာ အရာဟူေသာအဆိုကို သိပၸံပညာရွင္မ်ား လံုဝ လက္မခံပါ။ ၾကယ္စဥ္စုဂလက္စီမ်ား ေရြ႕လ်ားမႈ၊ ေရာင္ၿပန္လိႈင္းထုတ္လႊင့္မႈႏွင့္ အၿခားသက္ေသ အေထာက္အထားမ်ားအရ ၿဖစ္တည္ခဲ့ေသာအခ်ိန္တစ္ခ်ိန္ရွိခဲ့ေၾကာင္းကို သိပၸံပညာရွင္မ်ားအားလံုးက ေဖၚၿပထားၿပီး ၿဖစ္ပါသည္။ ကမၻာၾကီးသည္ သိပၸံနည္းက် ရွင္းၿပလို႕ရတဲ့အေၿခအေနထက္ သာလြန္ ခက္ခဲနက္နဲေၾကာင္း သိပၸံပညာက ေနာက္ဆံုး အေၿဖထုတ္ေပးခဲ့ပါသည္။ စၾကာဝဠာၾကီး သည္ သဘာဝလြန္ ၿဖစ္ရပ္မ်ားအားၿဖင့္သာလွ်င္ အလြန္အံ့ဩ ဖြယ္ရာ ေကာင္းသည့္ ၿဖစ္တည္ေနမႈဟု ဆိုခဲ့ပါသည္။ ဒုတိယအခ်က္အေနၿဖင့္ ဤစၾကာဝဠာၾကီးသည္ မိမိဘာသာ အလိုအေလွ်ာက္ ၿဖစ္တည္လာသည္ ဟူေသာအဆိုကို ဒႆနိကေဗဒ ရႈေထာင့္အရ လက္ခံႏိုင္ဖြယ္ရာ မရွိပါ။ ဗလာနတိၱသည္ ဗလာနတိၱသာလွ်င္ၿဖစ္ၿပီး မည္သည့္အရာကို ၿဖစ္ေပၚေစမည္ မဟုတ္ပါ။ ၄င္းတြင္ ၿမင္ႏိုင္ၿခင္း၊ အနံ႕ခံႏိုင္ၿခင္း၊ လႈပ္ရွားႏိုင္ၿခင္း၊ ေတြးေခၚႏိုင္ၿခင္းလည္း မရွိလို႕ ၄င္းတြင္ ဖန္တီးႏိုင္ၿခင္းလည္း မရွိပါ။ တတိယအခ်က္အေနၿဖင့္ စၾကာဝဠာၾကီး၏ အၿပင္ဖက္မွ တစ္စံုတစ္ရာ သို႕မဟုတ္ တစ္စံုတစ္ဦးက ဖန္ဆင္းထားပါသည္ ဟူေသာအဆိုတို႕ၿဖစ္ပါသည္။ ဤစနစ္တက်လည္ပတ္ေနေသာ စၾကာဝဠာၾကီး၏ အၿပင္ဖက္တြင္ စၾကာဝဠာ ထက္ၾကီးၿမတ္ေသာ မဟာ တန္းခိုးၾကီးပုဂိၢဳလ္တစ္ပါးက အရာအားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ထား ပါသည္။ ဖန္ဆင္းၿခင္းလက္ရာေတာ္ေတြကို ေတြ႕ၿမင္ေနရၿပီး ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရားသခင္ကို မယံုၾကည္ႏိုင္ဘူးဆိုတာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့အတြက္ဘယ္လိုမွ မၿဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဟု နကၡတၱပညာရွင္ ဲသ့ည ြူနညည ၁၉၂၁ က ဆိုခဲ့ပါသည္။ ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရားသခင္ကို လူတို႕ေတြ႕ရွိဖို႕ ဘုရားက အဘယ္ကဲ့သို႕ ၿပဳေပး ခဲ့ပါသနည္း ? ဘုရားက သူ႕ကိုလူတို႕ေတြ႕ရွိရန္ သူကိုယ္တိုင္ပဲ လုပ္ေဆာင္ပါသည္။ ဥပမာ ေယရႈဆိုသည့္ လူ႕ခႏၶာကိုယ္ ၿဖင့္ ေလာကသို႕ ၾကြဆင္းလာၿခင္းၿဖင့္၄င္း၊ သူၿပဳခဲ့ေသာအမႈ ႏွင့္ အသက္တာအားၿဖင့္၄င္း၊ ၿပခဲ့ပါသည္။ သူ႕ကို လိုအပ္သူတိုင္းအတြက္ အၿမဲ အဆင္သင့္ ရွိေနပါသည္။ ငါ့ကိုရွာလွ်င္အေတြ႕ခံမည္ဟုလည္း ကတိေပးထားပါသည္။ (ေယရမိ ၂၉း၁၃) သို႕ေသာ္ သင္၏ လြတ္လပ္စြာ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ကို ေက်ာ္လြန္ၿပီး သူ႕ကိုလက္ခံဖို႕ အတင္းအၾကပ္ လုပ္လိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္က ဘုရားကိုမရွာဘဲ မိမိကိုယ္တိုင္ကပင္ ဘုရားၿဖစ္လိုသည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ ဘုရားကို သင္ေတြ႕ခြင့္ရလိမ့္မည္မဟုတ္ဘဲ သင့္ကိုယ္သင္သာ ေတြ႕ရပါလိမ့္မည္။
 

ကာဣန မိန္းမက ဘယ္ကလည္း?။

ဘုရားက လူဘယ္ႏွစ္ဦး ဖန္ဆင္းခဲ့ပါသလဲ၊ ကာဣိနက ဘယ္ေနရာမွ ဘယ္လို မိန္းမရသြားတာပါလဲ?
လူႏွစ္ဦးတည္းသာ ဖန္ဆင္းခဲ့ပါသည္။ ေယရႈကိုယ္တိုင္ကလည္း အစအဦး၌ လူႏွစ္ဦးတည္းသာ ဖန္ဆင္းခဲ့ေၾကာင္း ဆိုခဲ့ပါသည္။ (မ ၁၉း၄) ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း အခန္းၾကီးတစ္ကို ဖတ္ၾကည့္လွ်င္ အာၿဗဟံမွ ဆင္းသက္လာေသာ ေယရႈ၏ ေဆြေတာ္စဥ္ မ်ိဳးေတာ္ဆက္ စာရင္းဟူမူကား၊ အာၿဗဟံသားဣဇက္ ၊ ဣဇက္သား ယာကုပ္ ဟုအစၿပဳထားပါသည္။ အမွန္မွာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းကို ၿပန္ေလ့လာၾကည့္ပါက အာၿဗဟံသား ဣဇက္ တစ္ဦးတည္းမဟုတ္ပါ၊ ဣဇက္သားလည္း ယာကုပ္တစ္ဦးတည္း မဟုတ္ပါ။ (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂၁း၂၅) တြင္ ထိုအမႈအရာ ရွိသမွ်တို႕ကို အသီးအၿခားေရးထားလွ်င္ ေၿမၾကီးမဆန္႕ႏိုင္ေအာင္ က်မ္းစာ မ်ားၿပားလိမ့္မည္ ဟုထင္မွတ္ၿခင္းရွိ၏ဟု ဓမၼသစ္က်မ္းတြင္ဆိုထားပါသည္။
ထို႕နည္း၄င္း အာဒံ၏ သားသံုးဦးသာရွိသည္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း (ကမၻာဦးက်မ္း ၅း၄) တြင္ အာဒံသည္ အႏွစ္ရွစ္ရာ အသက္ရွင္၍ သားသမီးမ်ား ကိုၿမင္ေလ၏ဟု ေဖၚၿပထားပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္သားသံုးဦးတည္းမဟုတ္ပါ။ ဘီစီ ၁၅၀ဝ ေရာက္ေသာအခါမွ ေမာေရွအားၿဖင့္ ဘုရားက ေမာင္ႏွမခ်င္းမယူဖို႕ ပညတ္ခဲ့ပါသည္။ မယူရဟု ပညတ္ၿခင္းသည္ ယူၾကၿခင္းေၾကာင့္ၿဖစ္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကာဣိနသည္ ၄င္း၏ ညီမေတာ္သူႏွင့္ ယူခဲ့ပါသည္။ အခ်င္းတို႕မ်ားၿပားစြာ ေမြးၾကေလာ့ဟု ဘုရားအမိန္႕ေတာ္ရွိ သည့္အတြက္ လူဦးေရတိုးပြါးဖို႕ စံုဖက္ၾကၿခင္းသာ လွ်င္ၿဖစ္ပါသည္။
အာဒံႏွင့္ ဧဝအၿပင္ အၿခားလူမ်ားကိုလည္း ဘုရားကဖန္ဆင္းထားသည္ဟု ယူဆပါက အာဒံလုပ္ေသာ အၿပစ္ေၾကာင့္ ဘုရား ႏွင့္အဆက္ၿပတ္ခဲ့ၿပီး အာဒံမွ ဆင္းသက္လာေသာလူသားတိုင္း ဘုရားႏွင့္အဆက္ၿပတ္ခဲ့ရသည္ကို အဆက္ရဖို႕ ေယရႈၿပဳေပးခဲ့ေသာ ကယ္တင္ၿခင္းအမႈသည္ ဆက္စပ္မႈမရွိေတာ့ပါ။ သမၼာတရားႏွင့္ လည္း ကိုက္ညီမႈ မရွိေတာ့ပါ။ ထို႕ေၾကာင့္ အာဒံႏွင့္ ဧဝႏွစ္ဦးတည္းမွ လူမ်ားဆင္း၍ သက္လာၿခင္းသာလွ်င္ ၿဖစ္ပါသည္။ (ေရာ ၅း၁၉)
 

ဖန္ဆင္းရွင္ရွိေတာ္မူသည္


ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရား ဆိုင္ရာေမးခြန္းမ်ား

အရာခပ္သိမ္းသည္ ဖန္ဆင္းၿပဳလုပ္သူ လိုအပ္သည္ဟု ခရစ္ယာန္မ်ား၏ အဆိုအရ ဘုရားကိုမည္သူဖန္ဆင္းပါသနည္း?
ေလာကၾကီးတြင္ အၿဖဴႏွင့္အမည္း၊ အေကာင္းႏွင့္အဆိုး၊ အတုႏွင့္ အစစ္ အစရွိသည့္ ဆန္႕က်င္ဖက္တရားမ်ား ႏွင့္ ၿဖစ္တည္ေနပါသည္။ ထိုတရားသေဘာအရ မတည္ၿမဲသည့္ သခၤါရဆိုသည့္တရားရွိသလို ထာဝရတည္ၿမဲသည့္ အစဥ္ထာဝရဆိုသည့္ တရားကလည္း ရွိရမည္ၿဖစ္ေပသည္။ သို႕ေသာ္ လူအခ်ိဳ႕က မတည္ၿမဲေသာတရား၏ ဆန္႕က်င္ဖက္တရားသေဘာအရ ထာဝရ တည္ၿမဲၿခင္းဆိုသည့္ တရားလာရမည့္အစား ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားၿခင္းဆိုသည့္ ေၾကာင္းက်ိဳးမညီေသာ တရားသေဘာအယူရွိၾကသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ ဖန္ဆင္းရွင္ႏွင့္ ထာဝရဘုရားအေၾကာင္းကို လက္မခံႏိုင္ၿခင္းႏွင့္ ဤေမးခြန္းၾကီး ထြက္ေပၚလာရၿခင္းအေၾကာင္း ၿဖစ္ပါသည္။
ယေန႕မ်က္ၿမင္ရေသာအရာမွန္သမွ်သည္ သခၤါရတရားမ်ား ၿဖစ္ၿပီး တစ္ေန႕ ကြယ္ေပ်ာက္ သြားရမည္ ၿဖစ္ေသာ္လည္း မ်က္ၿမင္မရေသာ သန္႕ရွင္းသည့္ ဘုရားသခင္သည္ ထာဝရတည္ေသာ နာမ္ဝိညာဥ္ (ေယာ ၄း၂၄) ၿဖစ္ပါသည္။ လူအစစ္ အမွန္အမွန္မွာလည္း လူ႕အတြင္းရွိ ထာဝရအသက္ရွင္ႏိုင္ေသာ နာမ္ဝိညာဥ္ၿဖစ္ပါသည္။ မ်က္ၿမင္ရေသာ ၿဖစ္တည္ေနသည့္ အရာအားလံုးတို႕သည္  ၿဖစ္ခဲ့ေသာအခ်ိန္ တစ္ခ်ိန္ ရွိခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ မ်က္ၿမင္မရေသာ ထာဝရဘုရားက အရာခပ္သိမ္းတို႕ကို ၿဖစ္ေစခဲ့သည္ဟု ဆိုပါသည္။
ထာဝရဘုရားသည္ အနႏၱ အဆံုးအစမရွိေသာ ကမၻာအဆက္ဆက္၏ ဘုရားၿဖစ္သည္ဟု (ဆာ ၉၀း၂) တြင္က်မ္းစာကေဖၚၿပ ထားပါသည္။ ထိုဘုရားကို မည္သူမွ် မဖန္ဆင္းပါ။ ဖန္ဆင္းေပးမည့္သူလည္း မလိုအပ္ပါ။ ထိုအရွင္ကသာလွ်င္ အရာအားလံုးကို ဖန္ဆင္းခဲ့ၿခင္းသာလွ်င္ၿဖစ္ပါသည္။ ထိုကဲ့သို႕ေသာအရွင္ကို ဘုရားအေပါင္း၏ သခင္ ဘုရားသခင္ဟုလည္းေခၚပါသည္။ (ေဟရွာ ၄၄း၂၄၊ ေယာ ၁း၃) ။ ထိုေၾကာင့္ထိုအရွင္က ငါၿဖစ္သည္အတိုင္း ငါၿဖစ္၏ဟု မိန္႕ဆိုခဲ့ၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ (ေရာ ၁၁း၃၃-၃၆)

 

No comments:

Post a Comment

ငါအချိန်တိုင်းစဉ်စားနေတာ....
မင်းရဲ့အကြောင်းတွေ......
အိပ်မရတဲ့ငါရဲ့အမှောင်ညတွေမှာ
မင်းပုံရိပ်တွေနဲ့ပဲငါအဖေါ်ပြုနေခဲ့တာ...
ခံစားဖို့သက်သက်ကြီးပဲလား...
နင်ပျော်မြူးနေတဲ့အချိန်လေးတွေကိုငါမြင်တိုင်း.....
ငါရင်ထဲမှာအရာရာကိုမေ့ပျောက်သွားတယ်..
နင်စိတ်ညစ်နေတဲ့အခိုက်မှာ
ငါအရာအားလုံးနဲ့ဆန့်ကျင့်ဘက်ဖြစ်သွားတယ်
ဒါမဖြစ်သင့်ဘူလို့ထင်ပေမဲ့
ငါစိတ်ကမင်းရဲ့ဆီမှာအမြဲရောက်နေခဲ့တာ....
ဘာတတ်နိုင်မလဲ..အရာအားလုံးနဲ့ငါ.......
ဆန့်ကျင့်ပြီးနေနိုင်တယ်......
ဒါပေမဲ့မင်းရဲ့အပြုံးတွေဝေးမှာကိုတော့
ငါအရမ်းကြောက်တယ် ချစ်သူရယ----
အရာအားလုံးဟာ ပြီးဆုံးခဲ့တယ်
ဆိုပေမဲ့ ငါ့ရင်ထဲမှာ
အရာအားလုံးဟာ မနေ့တစ်နေ့ကလိုပါပဲ
ချစ်သူရယ်....

မင်းရဲ့ ရယ်မော လှောင်ရီသံတွေ
ကြားမှာ ငါဟာ ကျိန်စာသင့်နေတဲ့
သူတစ်ယောက်လို ဆွံအခဲ့ရတယ်
ချစ်သူ................

တခြားရင်ခွင်မှာ ပျော်နေတဲ့မင်းကို
ငါက မင်းပျော်နေလားလို့
မေးတော့ ဒီလိုပါပဲလို့ မင်းပြောခဲ့တယ်နော်
အခု သစ္စာမရှိတဲ့မင်းကို
စောင့်မျှော်နေတဲ့ငါ့အတွက် ဘယ်သူ့ကို မေးမေး
ငါ့ ကို အရူးလို့ပဲ ပြောကြမှာပါပဲ
ချစ်သူရယ်..........

နောက်ဆုံး ငါ့အပေါ်အနစ်နာခံတဲ့
ချစ်သူတစ်ယောက်ကို ငါရခဲ့ပါတယ်
ငါ့ရဲ့ တန်ပြန်တဲ့ သက်ရောက်မှုကို
ငါ ခံစားရတယ်လို့ပဲ ငါသတ်မှတ်ပါတယ်
ချစ်သူ......

အဲဒီအချိန်မှာပဲ မင်းငါ့ကို
ပြန်ဆက်သွယ်လာတယ်....
ငါမေးခဲ့သလိုပဲ မင်းငါ့ကိုမေးလာတယ်
မင်းပျော်နေလားတဲ့
ငါမင်းကို ပြန်ဖြေခဲ့တယ်
" ဒီလိုပါပဲ" လို့.............................

အရာအားလုံးဟာ တစ်ကယ်ပဲ
ပြီးဆုံးသွားခဲ့ပါပြီ......ချစ်သူရယ်....
မင်းနဲ့ ငါ ဟာ အဝေးဆုံးကို
ရောက်မှန်းမသိ ရောက်ခဲ့ရပြီပဲ ချစ်သူ...............................................